Uvjeti za podršku PDF Print E-mail
Nudimo podršku klijentima pod slijedećim uvjetima:

1. Jamčimo povjerljivost svih podataka klijenta. Korisnici koji imaju posebitu potrebu za zaštitom tajnosti svojih podataka sa nama potpisuju ugovor o tajnosti podataka.

2. Jamčimo izradu rješenja u modelu tzv. "osobnog rješenja", odnosno probleme klijenata rješavamo na najbolji mogući način, onako kako bismo ih rješavali i sami sebi.

3. Jamčimo kvalitetno i nepristrano savjetovanje klijenta.

4. Prije intervencije, klijent se obavezuje izraditi sigurnosne kopije svih relevantnih podataka, odnosno od nas naručiti posao izrade sigurnosne kopije. Ne odgovaramo za bilo kakva oštećenja ili gubitke podataka koji nastanu intervencijom, niti odgovaramo za gubitak poslovnih podataka nastao klijentovim izostavljanjem izrade sigurnosne kopije.

5. Klijent se obavezuje redovito podmirivati ispostavljene račune za usluge.

6. Klijent će tvrtku unaprijed i uz dovoljan vremenski rok obavjestiti o željenim preinakama sustava ili promjenama u svom poslovnom procesu koje mogu rezultirati preinačavanjem sustava, kako bi se moglo provesti adekvatno planiranje, nabavka opreme i instalacija u zadanom vremenskom roku.

7. Klijent će tvrtci dostaviti svu dostupnu dokumentaciju i osigurati pristup do svih potrebnih uređaja i prostorija prema unaprijed dogovorenim terminima, kao i osigurati potrebnu suradnju djelatnika.

Za ostale ne-tehničke uvjete pogledajte Uvjete suradnje.

 

      (C) 2002.-2009. Operacijski sustavi d.o.o., Ivana Šibla 12, HR-10000 ZAGREB tel: +385 1 6623840 fax: +385 1 6623842